niedziela, 21 września 2014

Lawendowy Pałacyk - Błonie Wieś

http://www.lawendowypalacyk.pl/

Sala w pełni zasługuje na pozytywną recenzję! Czysto, sterylnie czysto! Parkiet super czysty, lustra, kryształowe żyrandole... szukałam, szukałam i kurzu się nie doszukałam ;) Jedzenie na prawdę dobre - nie każdy lubi wyraziste smaki, ale je jestem z tych, które lubią gdy flaki są doprawione, a kucharz używa przypraw (nie z nadmiarem, spokojnie - po prostu często jadam w salach, w których wszystko smakuje jak trawa).
Sala ma na prawdę przyjemny ogród (widoczny na stronie - po zmroku podobał mi się nawet bardziej). Sala pięknie obrośnięta lawendą. Na uboczu, choć blisko głównej drogi.  Obsługa sprawna (kobietki-kelnerki, widać że doświadczone).
Mogłabym tak pisać o kolejnych rzeczach - że fajnie, spoko itp... Ale dlaczego warto robić w Lawendowym przyjęcie? Bo zauważyłam, że na prawdę dobrą salę najłatwiej poznać po łazience. Po pierwsze - ktoś do niej zagląda w trakcie przyjęcia zatem całą noc jest przyjemnie. Po drugie to co my kobiety lubimy najbardziej - krem do rąk, igły i nici, lakier do włosów i... rajstopy kulturalnie w koszyczku dostępne dla gości... Any questions?

Tylko środkowy kibelek u kobiet się nie zamykał - ale był jednym z 3 zatem... jak na minusy to dość mały. Sala bardzo przyjemna.

1 komentarz:

  1. Słuchajcie, a co możecie mi powiedzieć w temacie organizacji wesela na powietrzu? Z tego co widzę to od tej firmy hp://www.vitabri.pl/ można bez problemu wunająć specjalne weselne namioty. Myślicie, że to będzie dobre rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń