środa, 24 września 2014

Polna Róża - Łajski k. Legionowa

 http://polnaroza.pl/

Na pierwszy rzut oka sala jakich wiele, trochę zdziwił mnie jedynie dobór koloru ścian (brzoskwinia+pomarańczowe dodatki - chyba zbyt przywykłam do ecru, beżu i bieli). Potem im dłużej się poprzyglądałam, tym przestawał mnie już ów kolor intrygować ;P z resztą... kolorowe światła na imprezie potrafią sporo zdziałać... Z tego co mnie słuchy doszły - sala nie należy do "drogich", a proporcja ceny do jakości jest na prawdę idealnie wyważona.
Do niewątpliwych atutów lokalu należy spokojna okolica, obsługa jest miła i bezproblemowa. Doskonała komunikacja z kuchnią i słuchanie wzajemnych potrzeb - in plus. Dobre miejsce na klasyczne, polskie wesele. Taka solidna sala, jesli chcecie akurat uniknąć blichtru i szpanu i wolicie poświętować w neutralnym , nie spinającym miejscu...
Jest czysto, schludnie, smacznie, porcje jak na moje potrzeby - nie do przejedzenia, a że nie do końca w moim stylu jeśli chodzi o wystrój wnętrz to jeszcze nie powód, aby besztać i mieszać z błotem ;) Grunt, że lokal nie ma "wad ukrytych" i śmiało decydując się na niego można tam zaprosić gości, ugościć ich i nie palić się ze wstydu.
W sali spokojnie zmieści się ok 120 osób, parkiet słusznych rozmiarów. W sam raz - mówiąc wprost - na typowe polskie wesele. A z tego co powszechnie wiadomo target na tego rodzaju imprezy jest nadal dość spory zatem wróżę udane życie Polnej Róży :)
Polecam.

7 komentarzy:

  1. W Łajskach jest kilka sal weselnych ale z tego co wspominają znajomi Sala Polna Róża opinie ma żeczywiście dobre. Ponoć warto tam również zorganizować chrzciny bo dają salę na wyłączność i nie żałują na jedzenie. Jak dla mnie sala idealnie wyważona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dom weselny Polna Róża opinie - są!
    Dom weselny Tango Legionowo opinie - są!
    Melodia Legionowo opinie - są.
    Carska - są!

    Ale nie ma np. o sali Królewskiej w Legionowie. A to chyba numer jeden wśród sal Legionowskich, tych troch droższych. Warto coś naskrobać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Janku widocznie nigdy nie miałam możliwości tam gościć ;) Jeśli ma Pan doświadczenie związane z tą salą proszę o opinie, kontakt - może uda się coś stworzyć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nad Zegrzem powstają sale weselne jedna na drugiej dosłownie. W Jachrance również kilkanaście sal i lokali, tyle że wszystko na jedno kopyto. A ktoś kto nie chce się zadłużyć na pół życia nie ma gdzie wesela zrobić.
    Byłam w tej Polnej Róży. Sala ładna, trochę przaśna ale klimatyczna, ogródek znakomity najładniejszy w okolicy, podobało mi się nakrycie stołów stojących na dworze, oraz to że miejsce jest na uboczu. Jedzenia nie brakowało a raczej było aż za bogato. Smacznie starannie i ładnie. Czego chcieć więcej?
    Młodzi byli w niebo wzięci a z perspektywy gościa wszystko jak najbardziej na plus.

    OdpowiedzUsuń
  5. A na moje to ta sala nie jest niczym nadzwyczajnym. Po prostu ogółem Legionowo przyzwyczaiło ludzi do tego że ma być drogo i skompo. Nic nie usprawiedliwia faktu że te Legionowskie domy Weselne życzyły sobie ponad 200 złotych za wesele. Byłam w paru domach weselnych czy jak ich tam zwał w Legionowie i pod Legionowem i nie widziałam Sali wartej te 220 -250 złotych. Żeby było jasne to i nad Zegrzem takiej Sali też nie ma. Ludzie drożyli bo inni płacili ale żeby było warto to nie koniecznie. Dla tego moje zdanie na temat Polnej Róży jest takie że ten lokal po prostu jest taki jak być powinien dobry lokal typowo Weselny. Nie tu niczego niezwykłego ani w cenie ani w samej sali, poprostu konkurencja w okolicy jest droga, zmanierowana i mało profesjonalna

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra sala - dobre jedzenie - dobry klimat.
    Trzeba pochwalić zwłaszcza za uczciwe i ludzkie podejście do ludzi. Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja była teraz na sali tydzień temu na weselu Kuzynki . pół Polski przejechałam. Sala bardzo fajna z dużym ogrodem. bardzo dobre jedzeni a to jest bardzo duży plus. Mieliśmy tam też poprawiny Każdy z gości był zadowolony. Obsługa miła sympatyczna młoda załoga. Widać że się lubią .

    OdpowiedzUsuń