czwartek, 18 listopada 2010

Art Impression Karczunkowska W-wa

 http://www.ai-house.pl/

Lokal od dawna ma miejsce na mojej top liscie i po ostatniej wizycie nadal na tej liscie pozostanie. Jest elegancko, milo i sympatycznie. Jedzonko bardzo dobre, takze przystawki - pasztet to mistrzostwo swiata :) Obsluga zgrana, sprawdzona, ci sami ludzie od lat i wiedza co robia, jak robia i po co robia :) i to ich duzy plus. Na serio, nie ma sie do czego przyczepic, polecam i polecac bede.
p.s.
dwie uwagi:
- lokal maksymalnie na  100 osob.
- kiepska akustyka


18.11.2010

2 komentarze:

  1. Bardzo dobre podejście do potencjalnych klientów, piękny wystrój, kolorystyka do wyboru i pokrowce na krzesłach gratis, co juz rzadko się zdarza. jedzenie słyszałam że smaczne, aczkolwiek nie próbowałam. Żałuję, że nie odbyło się tam moje wesele.
    sala mala, 100 osób w środku to już nadmiar, ale maja jeszcze namiot. wąsko między stolami, ale bardzo urokliwie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tam wesele na 110 osób, wyszło super, choć odrobine obawiałm się czy nie będzie ciasno, ale wszyscy na raz i tak nie tańczyli, sporo gości korzystało z ogrodu - który mają tam na Karczunkowskiej piękny . Jedzenie bardzo smaczne, pięknie podane ,świeżutkie . Obsługa zgrana , kelnerzy na 6 z plusem !

    OdpowiedzUsuń