środa, 17 listopada 2010

Villa Bellissima Wołomin

http://www.villabellissima.pl/sala/bankietowa/onas/

Bardzo pozytywnie. Lokal nowy ale bez obaw, farba juz nie pachnie :) Nawet ktos pomyslal o wlasnym generatorze pradu tak wiec w przypadku braku pradu z miasta lokal jest samowystarczalny - ogromny plus. Calosc prowadzi doswiadczony czlowiek ktory wie co i jak. Jedzonko bardzo smaczne, fajnie podane w ilosci absolutnie wystarczajacej. Obsluga kelnerska tez sprawna, trzymaja wczesniejszych ustalen.
Podsumowanie moze byc tylko jedno: Bellissima to pewny punkt na mapie lokali weselnych, godny uwagi.

Post z 9.10.2009

3 komentarze:

  1. Z innego źródła:
    Byłam w czerwcu na weselu w Villi Bellissima ( Wołomin )
    I z kolega się nie zgodzę. Sala ładna i owszem, ale nie działała klima więc goście większość czasu przesiedzieli na dworzu, a jedzenia też było jak na lekarstwo...nie wspominając o napojach,ktorych nie mogliśmy się doprosić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam problem z takim panem, który zawiaduje tam parkingiem itp. Strasznie nie sympatyczny.

    Jedzenie było naprawdę w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam tam na weselu przyjaciółki i byłam zachwycoana, Para Młoda także i cała pozostała 100 osób. Serdecznie polecAM! Beata B:)

    OdpowiedzUsuń