środa, 17 listopada 2010

Pałac Baron Nadarzyn

http://www.palacbaron.pl/

Bardzo dopracowane wnętrza, klasyk gatunku w stylu gromana ale groman może sie w porównaniu z Baronem schować... Wnętr

za kremowo-białe, kryształowe żyrandolki... bez baloników... Dwie sale zazwyczaj dwa wesela równocześnie (duża sala oczywiście dużo ładniejsza ale w małej jest barek), jest możliwość dopłaty i wynajęcia takze małej sali, tak aby cały dół był do dyspozycji...) pyszne przystawki (pomidory z mozarellą, pasztet z malinami... czyli dość oryginalnie) obsługa męska, pod muchą... :)
Na prawdę świetne miejsce dla tych którzy lubią pałacykowe klimaty i poszukują sali z możliwością przenocowania gości...
Jedyny minus... klasycznie już - akustyka... :( Ale goście i tak bawili sie przednio!
A co do sposobu podania jedzenia - reszta lokali wymięka! Mistrzostwo!!! Widać ze szefem kuchni jest kucharz a nie gospodyni domowa!!! 


Post z 9.07.2006

18 komentarzy:

  1. Z innego źródła:
    Byłam oglądać tę salę we wrześniu i byłam bardzo rozczarowana. Wszytsko jest wg mnie już zniszczone o przydałby się remont.

    22.01.2010

    OdpowiedzUsuń
  2. Z innego źródła:
    My wybraliśmy tą salę. Mamy już podpisaną umowę. Wg mnie wszystko bardzo ładnie wygląda i sala jest naprawdę piękna. Nasi znajomi byli tam na weselu w październiku i baaaardzo im się podobało, dlatego wzięliśmy ją w ogóle pod uwagę. Mówili, że dobre jedzenie i generalnie ładny wystrój. Fajna oferta. Jak na razie polecam. :) Zobaczymy co będzie dalej. :)

    15.02.2010

    OdpowiedzUsuń
  3. Z innego źródła:
    Baron ma duże doświadczenie i dobrą obsługę i jedzenie faktycznie jest smaczne i dobrze podane. Byłam tam chyba na 5 imprezach i złego słowa nie powiem, organizacyjnie duży plus, nawet 6+; )

    16.02.2010

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15 maja, 2012

    Zdecydowanie nie polecam! Słyszałem, że babka odpowiedzialna za wesela Barbarą Kostecka zdefraudowała pieniądze z zaliczek. Stąd ta informacja na ich stronie internetowej http://www.palacbaron.pl/ "W związku z wypowiedzeniem dalszej współpracy z Panią Barbarą Kostecką z firmy SABA TOUR POLSKA Sp. zoo uprzejmie proszę aby wszystkie osoby które mają podpisaną umowę na organizację imprez okolicznościowych, szkoleń lub konferencji oraz noclegów na rok 2012 w obiekcie hotelowym BARON w Nadarzynie kontaktowały się pod nr tel. (22) 729 80 57."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkich Państwa którzy mają problemy z egzekwowaniem postanowień umowy z Ośrodkiem Baron oraz wypisują nieprawdziwe informacje na mój temat bardzo proszę o kontakt pod adresem e-mail : barbarakostecka@cyberia.pl w celu udokumentowania że wszelkie pomówienia jakich dopuścił się w stosunku do mnie obecny właściciel Villa Holiday Park nie mają żadnego odzwierciedlenia w faktach.

      Z poważaniem
      Barbara Kostecka

      Usuń
  5. Anonimowy28 maja, 2012

    Uwaga! Hotel twierdzi ze nie ma wesel i takie jest ich stanowisko, zaliczki w naszym przypadku kilkanascie tys zł przepadlo. Brak jakiej kolwiek infomracji dlatego trzeba sie osobicie z nimi kontaktowac! Wszystkim ktorzy maja podpisana z nimi umowe radze szybko szukac nowej sali i prawnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowni Państwo , w tej chwili toczy się postępowanie dowodowe przeciwko Dariuszowi Kulikowskiemu w Prokuraturze rejonowej w Pruszkowie. Uczestniczy w nim wiele firm poszkodowanych przez Dariusza Kulikowskiego. Wszyscy poszkodowani są proszeni o kontakt pod adresem barbarakostecka@cyberia.pl

      Usuń
  6. Pałac Baron mnie i mojego narzeczonego okradł z 11tys.zł wpłaciliśmy zaliczkę na wesele po kilku miesiąc przypadkowo dowiedzieliśmy się że naszych pieniędzy i umowy którą spisaliśmy po prostu nie ma zniknęły z Barbarą Kostecką oczywiście termin który zarezerwowaliśmy był wolny właściciel czyli Pan Dariusz powiedział ze jeżeli chcemy wyprawić wesele musimy ponownie zapłacić i w dodatku więcej niż mamy zapisane w umowie.To jest jedna wielka ściema oszukali mnóstwo ludzi współczuje tym którzy jeszcze nic nie wiedzą ze ich pieniądze zniknęły sprawa trafiła do prokuratury ale jak się skończy czas pokaże Pan Dariusz obecny właściciel na spotkaniu z nami troszkę się wygadał na jego nie korzyść i teraz wiemy że są to krętacze oszuści i złodzieje NIE POLECAM!!!!Oczywiście wesele w tym lokalu odwołaliśmy

    OdpowiedzUsuń
  7. Podpisywaliśmy umowę z firmą której pełnomocnikiem był P.Dariusz po kilku miesiącach P.Dariusz jest właścicielem nowej firmy która urzęduje w Baronie. Zaliczki nie chce oddać bo to nie jego firma ją pobrała. Pani Kostecka maczała palce w całym tym oszustwie wraz z właścicielem. Nie polecam tego lokalu na żadną uroczystość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli posiadacie Państwo jakiekolwiek dowody w stosunku do mojej osoby , bardzo proszę powiadomić o tym organy ścigania. Jeżeli jednak nie co jest dla mnie rzeczą oczywistą , bardzo proszę o kontakt pod adresem e-mail:barbarakostecka@cyberia.pl w celu udokumentowania że wszelkie pomówienia poczynione przez obecnego właściciela Villa Holiday Park w stosunku do mojej osoby nie mają żadnego poparcia w faktach.
      Z poważaniem
      Barbara Kostecka

      Usuń
  8. Obecny właściciel Barona ma również lokal Villa Holiday Park w Warszawie na Heroldów. Nie polecam bo mogą tak samo oszukiwać jak w Nadarzynie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie dobre opinie piszą pracownicy, nie ma co się dziwić jak nie będzie imprez nie będą mieli pracy.

    Właściciel to oszust nie polecam na żadna imprezę, bo zaliczki przepadają i trzeba jeszcze raz płacić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy zastanów się nad swoimi wypowiedziami,bo ja akurat nie jestem pracownikiem ,a w tym hotelu byłem na imprezach kilka razy i było super!Widocznie miałeś pecha!

      Usuń
  10. Witam,
    poszukuje innych osób oszukanych przez hotel baron do wspólnego pozwu.
    Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt pod adresem antybaron@gmail.com
    Nie polecam tego miejsca. Jeżeli nie chcecie mieć dodatkowego stresu i stracić pieniędzy to nie róbcie tam wesela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. To ja zawarłam z Państwem umowę na podstawie przyznanego mi pełnomocnictwa. Reprezentuję jedną z firm poszkodowanych przez Dariusza Kulikowskiego. W tej chwili śledztwo przeciwko jego oszustwom prowadzi Prokuratura Rejonowa w Pruszkowie. Bardzo proszę wszelkich zainteresowanych szczegółami o kontakt pod adresem barbarakostecka@cyberia.pl.
      Z poważaniem
      Barbara Kostecka

      Usuń
    2. Anonimowy13 maja, 2013

      A ile lat pani pracowala w tym hotelu, ze nagle sie taka pani uczciwa zrobila? Z tego co pamietam, organizujac tam impreze, to wlasnie pani tam rzadzila, wiec nie rozumiem...

      Usuń
  11. Witam Serdecznie,
    W zeszłym roku wpłaciłam zaliczke na wesele które miało odbyć sie w 2013 roku. Pisze aby zapytać czy ktoś z Państwa wyegzekwował zwrot pieniążków? Mnie udzielono informacji że już prawdopodobnie nie zobacze pieniędzy, że sprawa jest w trakcie dochodzenia.. Jeżeli ktoś wie coś więcej na ten temat to proszę o odpowiedż.. Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem , To ja zawierałam z Państwem umowę na podstawie przyznanego mi pełnomocnictwa. W tej chwili Prokuratura Rejonowa w Pruszkowie zarządała od Dariusza Kulikowskiego przedstawienia oryginalnego pełnomocnictwa od jego brata Jerzego Kulikowskiego zamieszkałego za granicą oraz jego aktualnego adresu. Do mojego oskarżenia dołączają się kolejne poszkodowane firmy. Wszystkich zainteresowanych szczegółami w śledztwie zapraszam do kontaktu pod adresem : barbarakostecka@cyberia.pl

      Usuń