środa, 17 listopada 2010

Brama Ostrołęcka Modlin Tw.

 http://www.bramaostrolecka.pl/

BRAMA OSTROŁĘCKA - na weselu nie byłam, ale widziałam salę, jadłam tam i spacerowałam po okolicy (obecne zdjęcie w profilu jest właśnie z "okolicy" - rzeka, spichlerz... itp więcej zdjęć mam na kompie jeśli ktoś będzie poważnie zainteresowany mogę wysłać zdjęcia z restauracji i z zewnątrz...) Sala ok 38 km od W-wy. Niepowtarzalny klimat rosyjskiej kantyny :) jak dla mnie bomba zwłaszcza że jest to w autentycznym budynku z bodajże 1836 roku... powojskowy z czerwonej cegły... :) BOMBA! Jedzenie pycha... Sala na "zasiadane" 200 os. na wesele ok 100... 

Post z 22.07.2007

2 komentarze:

  1. Z innego źródła:
    Brama b fajne i klimatyczne miejsce. Sympatyczny właściciel, przestronna sala, dekoracja raczej bez kiczu, ładnie oświetlona wewnątrz i na zewnątrz.

    Jedak ostatnio byłam tam na większej imprezie rodzinnej (nie wesele, na znacznie mniejszą skalę jakieś 30 osób) i muszę powiedzieć, że jedzenie b się pogorszyło :(
    Innym razem zamawiając pierogi z serem białym dostałam przez pomyłkę ruskie ze słodką śmietaną i rodzynkami.

    obsługa b miła, ale kuchnia jest piętro niżej a dania transportowane windą, więc trochę trwa obsłużenie wszystkich gości.

    Ceny mają nie wygórowane i sporo wolnych terminów.

    Opinia z 15.06.2009

    OdpowiedzUsuń
  2. Z innego źródła:
    Wczoraj byłam w Bramie i rozmawiałam o swoich "wątpliwościach" z nowym właścicielem i..... się uspokoiłam!!! Podejścię z Jego strony to pełen profesjonalizm! Powiedział, że wie o pewnych incydentach, które miałay miejsce wcześniej i dołoży wszelkich starań by się nie powtórzyły!! Ponadto był wczoraj tam organizowany bankiet i pokazali mi wystrój sali.....normalnie miód malina!! W porównaniu do tego co widziałam wcześniej w tej sali to niebo a ziemia!!! Elegancja - Francja:)))
    Także myślę, że będzie dobrze!!!!! :))))))))))))))))))) Chyba lepszej sali w mojej okolicy nie mogłam wybrać:)

    18.06.2009

    OdpowiedzUsuń