środa, 17 listopada 2010

Dana

DANA SIEDLISKA 40A ZA PIASECZNEM
domek weselny z pysznym jedzonkiem podanym w fajny sposób, główna atrakcja to spadające na parę młodą baloniki podczas pierwszego tańca, jest parking, akustyka nienajgorsza, obsługa męska i milutka, ławy na dworze... jest gdzie wypalić papierosa, mi przeszkadzała trochę kolorystyka wnętrza: brązy, zgniłe zielenie, beże... smutno jakoś... :(
Salka mniejsza od Gromana i mniej pałacowa... my graliśmy dla 120 os. ale zmieści się więcej... myslę że 150 na luzie...
Super ciasta i baaaardzo ładny tort!

1 komentarz:

  1. Z innego źródła:
    "No ja zdecydowałam się na Danę pewnie dlatego że blisko i jedzonko pyszne :) tam się chyba trochę zmieniło gdy tam byłam ostatnio to wnętrze było w ciepłych jasnych kolorkach a sam wystrój sali jak kto woli są różne opcje. Którego tam graliście bo ja byłam na weselu (120 os)10.06.2006 właśnie w Danie :))) "

    OdpowiedzUsuń